30 lipca 2015

Zanim przeczytasz!

         Postanowiłam tutaj dodać opowiadanie, które prowadziłam na blogu www.trust-me-please.blog.onet.pl i w miarę możliwości (jak skończę Opowiadanie I - wiem, że nie mogę się zbyt rozdrabniać i pisać dziesięciu historii jednocześnie)  je kontynuować. Jest to moje ukochane Dramionowe dziecko i nie chcę, żeby poszło w niepamięć. Postanowiłam, że nie będę zakładać siedmiu tysięcy blogów - zamiast tego skupię te wszystkie historie w jednym miejscu. Łatwiej będzie to wszystko ogarnąć  - dla mnie i dla Was.
            Historia odbiega od kanonu, ale jeśli Wam to specjalnie nie przeszkadza, zapraszam do czytania.

           Zmieniłam nazwę historii z Trust Me Please, na Nietykalna, bo chciałabym, między innymi, dla spójności trzymać się języka polskiego na mojej stronie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz